Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали от втория път - винаги :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пали от втория път - винаги :(

    Става въпрос за следното:
    Когато купих колата палеше като часовник. Ходих на всички необходими ремонти, след първата диагностика установиха проблем само на ламбда сондата (смених я и нулираха компютъра), след това започна да пали от втория път само на топъл двигател - пали, веднага угасва (оборотите на задържат), палиш втори път и всичко е ОК.
    Започна да прави проблеми и при тръгване (да глъхне). Отигох в същия сервиз за рекламация - когато си я взех ми казаха, че нищо и нямало (бил бъгав SW) и били сменили версията на SW от оригиналната на някакъв нов рилииз от 2007г. като ме убедиха, че това бил оригинален рилииз за алфа 145 ТС.
    Сега започна да пали от втория път само на студена (глъхненето при тръгване го няма вече) но след поредната ми рекламация ми казаха, че проблема е нерешим докато не се намери по-читав софтуер на компютъра нищо и нямало иначе... Дайте съвет, ако някои има идея какво да правя!
    Alfa 145 1.6 TS 16V '99
    Toyota Corolla 1.4 VVTi

  • #2
    Бягай при Бобо...
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #3
      да идеш при тия маисторчета да ти върнат парите и след това както ти каза колегата morfius веднага при бобо успех и кажи от къде е идвал проблема
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #4
        ае стига бе... верно ли от софтуера може да прави тия неща??? Второ палене..
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99

        Comment


        • #5
          Моята се оправи със смяна на гумените опръстени на регулатора на бензина,но само зимата,сега като стана по-топло пак започна да го прави от време на време
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Re: Пали от втория път - винаги

            Първоначално публикувано от blabla
            Става въпрос за следното:
            Когато купих колата палеше като часовник. Ходих на всички необходими ремонти, след първата диагностика установиха проблем само на ламбда сондата (смених я и нулираха компютъра), след това започна да пали от втория път само на топъл двигател - пали, веднага угасва (оборотите на задържат), палиш втори път и всичко е ОК.
            Започна да прави проблеми и при тръгване (да глъхне). Отигох в същия сервиз за рекламация - когато си я взех ми казаха, че нищо и нямало (бил бъгав SW) и били сменили версията на SW от оригиналната на някакъв нов рилииз от 2007г. като ме убедиха, че това бил оригинален рилииз за алфа 145 ТС.
            Сега започна да пали от втория път само на студена (глъхненето при тръгване го няма вече) но след поредната ми рекламация ми казаха, че проблема е нерешим докато не се намери по-читав софтуер на компютъра нищо и нямало иначе... Дайте съвет, ако някои има идея какво да правя!
            иначе нищо и няма ама намри по-читав софтуер,що за глупости,ако и няма нищо значе и няма нищо ,аман от некадърни стажанти.ако е наистина от софта пробвай да и откачиш акумулатора и ако има някакви грешки би трябвало да има промяна.аз имах проблем с централното сама се заключваше докато я отключа,откачих го за 1ден и сега е пушка.пробвай и кажи

            Comment


            • #7
              Сефте чувам някой да казва че колата има проблем защото има стара версия на SW, абе това да не е Ундоус бе монтьорчетата от сервиза.....или вкарване на БГ меню на Сони Ериксон К800...баси лудите хора са тия в сервиза...
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
              Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

              Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trouble
                Сефте чувам някой да казва че колата има проблем защото има стара версия на SW, абе това да не е Ундоус бе монтьорчетата от сервиза.....или вкарване на БГ меню на Сони Ериксон К800...баси лудите хора са тия в сервиза...
                точно така баце те ни вземат хептен за скумрии

                Comment


                • #9
                  кажи им на тия в сервиза да хванат да проверят версията на антивирусната програма, да не е хванала вирус от някоя дигитална бензинова колонка на ОМВ, че чух че било пълно с троянски коне и спай-уеъри по тия бензиностанции...
                  Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

                  Comment


                  • #10
                    драга, предполагам е хипер досадно това положение.
                    при мен беше малко по-различно - гаснеше където и когато си иска (включително на няколко пъти правих задръствания в тази връзка - не искам да ти казвам какви ги отнесох, можеш да се досетиш ) последният път беше върхът, когато за няколко километра, докато се добера до сервиза на Лисан, ми бяха необходими 3 часа

                    Но, благодарение на Майстор Вълшебни Ръце, в момента любимата върви като пушка и съм безкрайно щастлива
                    Просто вече й знам доктора. А това ми осигурява невероятно спокойствие на пътя.
                    Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
                    My Red Love
                    AR 145 1.4 TS - ex

                    Comment


                    • #11
                      Знам и аз си мислех за тоя сервиз дето всички го хвалите (на Бобо), ама разбрах от един колега със 147ца, че бая се чакало да те запишат там и не работи събота и неделя, а на мене ми е много далече и незнам кога ще намеря време да го посетя

                      Хвърлиха ми днеска една идея, че може да е от ключа, да не разпознава кода при първото палене, ще пробвам с другия ключ като начало.
                      То е яасно, че рано или късно ще трябва да отида при Бобо
                      Благодаря за съветите колеги, ще пробвам туй-онуй и после ще пиша какво е станало!
                      Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                      Toyota Corolla 1.4 VVTi

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от blabla
                        Хвърлиха ми днеска една идея......
                        Включваш на контакт без да палиш да светнат лампите ,изчакваш 2-3 секунди и връщаш(изключваш) обратно. Повтаряш процедурата но този път вместо да изключиш , палиш
                        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                        Comment


                        • #13
                          при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!))
                          Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

                          Comment


                          • #14
                            а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя
                            Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от gh0str1d3r
                              при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!))
                              при мен се оказа датчик на Хол.
                              и в сервиза на Лисан ми го смениха в събота
                              Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
                              My Red Love
                              AR 145 1.4 TS - ex

                              Comment

                              Working...
                              X